poniedziałek, 22 lipca 2013

Wyniki konkursu z kwiatami w tle

   Zgodnie z obietnicą mam dla was wyniki konkursu, w którym nagrodą jest moja debiutancka powieść z dedykacją. Ale zanim ogłoszę zwycięzcę, pragnę serdecznie podziękować wszystkim biorącym udział w zabawie oraz tym, którzy umieścili informację o moim konkursie na swoich blogach i stronach FB. Dziękuję!
   Wasz odzew przeszedł moje najśmielsze oczekiwania i każdy komentarz przeczytałam z ogromną przyjemnością. W tak piękny i wzruszający sposób opisaliście własne wspomnienia z dzieciństwa i młodości oraz szczęśliwe chwile związane z ulubionymi kwiatami, że gdyby to zgrabnie spleść w jedną całość wyszłoby z tego cudne opowiadanie! Oczarowały mnie wasze skojarzenia z kwiatami: zwiastujące owoc kwiaty wiśni, kolorowy dywan z malw, słoneczniki żółtym blaskiem rozświetlające ogródek, biała róża jako symbol nowego życia, chabry niczym strzępki nieba ukryte w polu,  kaczeńce tworzące z zielenią trawy przecudny kobierzec, gladiola, której pączki kojarzą się z rozkwitem na wielu polach życia... Wybór jednego komentarza spośród tylu ciekawych, romantycznych, sentymentalnych, poetyckich i zabawnych opisów okazał się naprawdę trudny!
   Ostatecznie po namyśle postanowiłam nagrodzić książką komentarz alicjimagdaleny, w którym autorka w sposób ciekawy i zabawny przypomina o tym, że kwiaty to nie tylko ozdoba czy cenne wspomnienia, ale często także nasi towarzysze życia, przyjaciele, którzy, jak kot czy pies, wymagają naszej troski, uwagi i pielęgnacji. Nieraz przysparzają kłopotów lub zmartwień, ale za naszą opiekę odwdzięczają się cieszącym oko pięknem. Gratuluję zwyciężczyni, którą proszę o kontakt i przesłanie adresu do wysyłki :)
   Dziękuję wszystkim raz jeszcze i zapraszam do ponownych odwiedzin. Na mojej półce z książkami nadal leży jeden egzemplarz "W poszukiwaniu siebie", który czeka na swojego właściciela. Kolejny konkurs wkrótce :-)))

2 komentarze:

  1. Wciąż patrzę na wyniki i nie wierzę własnym oczom :)) Ależ się cieszę ! Dziękuję serdecznie i pozdrawiam. Już piszę e-maila..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chwała zwycięzcom :-) gratuluję

    OdpowiedzUsuń