piątek, 20 września 2013

Konkurs z uśmiechem - finał :)

   Pragnę serdecznie podziękować wszystkim tym, którzy wzięli udział w moim konkursie. Dziękuję za wasze komentarze i emaile, które za każdym razem poprawiały mi humor i wywoływały uśmiech na twarzy :) Mam nadzieję, że dla was, tak jak i dla mnie, była to świetna zabawa i okazja do wesołych wspomnień :)
   Wybór trzech najzabawniejszych komentarzy okazał się trudny, dlatego też postanowiłam głosowaniu poddać cztery historie. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to małe odstępstwo od zasad. Wybrane przeze mnie historie można przeczytać w zakładce "Konkurs z uśmiechem :)", ankieta natomiast znajduje się po prawej stronie, tuż powyżej archiwum bloga. Na ulubioną historię głosować można do piątku 27-go września, do godziny 20.00. Wtedy też poznamy zwycięzcę konkursu, do którego powędruje egzemplarz "W poszukiwaniu siebie" z imienną dedykacją. Zachęcam wszystkich do głosowania! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz